15:19 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
فرایند عرضه اولیه با سفارش گیری امروز "وکبهمن" و نقدینگی ۱۴۵ هزار تومانی

1399/09/18 07:44

با ۱۲ درصد در فرابورس انجام می شود:

فرایند عرضه اولیه با سفارش گیری امروز "وکبهمن" و نقدینگی ۱۴۵ هزار تومانی

نماد برتر- فرایند عرضه اولیه ۱۲ درصد مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن طی دو روز کاری و با سفارش گیری امروز از ساعت ۱۳ تا ۱۷ و تخصیص سهام در چهارشنبه انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری نماد برتر، فرایند عرضه اولیه 12 درصد سهام مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن مانند شرکت های رایان هم افزا، توسعه برق گیلان، پتروشیمی ارومیه، کشاورزی و دامپروری ملارد شیر، تهیه و تولید غذای دنا آفرین فدک و برق و ... به جای یک روز ، طی دو روز کاری انجام می شود.


 


به این ترتیب ، 10 درصد از سهام "وکبهمن" معادل 250 میلیون سهم با حداکثر سهمیه هر فرد حقیقی و حقوقی 100 سهم و دامنه قیمت 14200 تا 14484 ریالی ، آماده عرضه شده اما زمان سفارش خرید این سهم به جای صبح به بعدازظهر امروز موکول شده که از ساعت 13 تا 17 است .


 


بنابراین متقاضیان خرید سهام این شرکت باید بعد از پایان معاملات، اقدام به سفارش خرید کنند. علاوه براین، تخصیص سهام "وکبهمن" چهارشنبه 19 آذر و شروع معاملات ثانویه از شنبه آینده تعیین شده است. نقدینگی مورد نیاز برای مشارکت در این عرضه اولیه حدود 145 هزار تومان است.


 


همچنین 50 میلیون سهم دیگر معادل دو درصد، شنبه 22 آذر با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه به صندوق های سرمایه تعلق می گیرد.


 


بنابراین گزارش، مدیریت سرمایه گذاری کوثرر بهمن 3 مهر سال 1362 با نام شرکت کلپورگان تاسیس و در اداره ثبت شرکت های تهران به ثبت رسیده و نام شرکت در مجمع فوق العاده 31 شهریور سال 82 تغییر یافته است. در حال حاضر 100 درصد سهام این شرکت متعلق به بانک سینا بوده و واحد نهایی بنیاد مستضعفان بشمار می‌رود.


 


سرمایه اولیه این شرکت با 16 نیروی انسانی، 5 میلیون تومان بوده و طی 6 مرحله افزایش سرمایه به 250 میلیارد تومان رسیده است. از نکات جالب توجه حضور محمد ابراهیم محمد پورزرندی رئیس سابق هیات مدیره شرکت بورس در عضویت هیات مدیره این شرکت از سال 99 تاکنون است.